Obočí je základ …

Krásný den Vám přeji. Dneska po dlouhé době zase něco z BEAUTY. Přišly mi asi 4 zprávy, jak si maluji obočí a čím, tak jsem si řekla, že se Vámi i s ostatními o tom podělím, že Vás to třeba bude zajímat. Já a obočí to je něco. Takovou dobu trvalo, než jsem přišla na nějaký normální produkt, který by mi na obočí vydržel alespoň do doby, než vyjdu z domu. Přijde Vám, že když vyjdete z domu, tak máte super makeup, ale poté, když se po půl dni vrátíte, tak řeknete „Jako vážně? Vážně jsem takhle chodila skoro celý den?“ Abych pravdu řekla, tak bych se nejraději nemalovala vůbec 🙂 !!!

facetune-34

Ze začátku jsem používala klasické stíny na obočí, které vidíte na fotce níže. Ty jsou z DM, konkrétně značka S-he. Kdybych měla vybrat stíny na obočí, které vydrží nejdéle, mám na mysli ty „levnější“ varianty, které koupíte v každé drogérii, tak bych vybrala právě tyto. Měla jsem třeba ještě od zn. Essence a ty tedy nic moc. Blbě se s nimi pracovalo a moc dlouho nevydržely. Tyhle jsou přesným opakem. NIKDY jsem se nedokázala namalovat štětečkem, který je součástí balení. Proto jsem si koupila od zn. Catrice, který je úžasný a skvěle se s ním pracuje. Achjooo, i přesto, že stíny nejsou až tak špatné, tak bych chtěla něco mnohem lepšího …


Co si budeme povídat, obočí je prostě základ. Kolikrát si říkám, že bych se nemusela malovat vůbec, že by mi stačilo si namalovat jen obočí a tím by to pro mně haslo. Docela přemýšlím o  „microbladingu obočí“, ségra na tom byla a je strašně spokojená, takže až se odhodlám, tak Vám dám určitě vědět.

Když mě po dlooouhééé době stíny omrzely, chtěla jsem vyzkoušet zase něco nového, tak jsem si koupila „něco“, ani nevím, jak to nazvat od zn. L’oreal Brown artist sculpt. Přišla jsem domů a byla jsem nadšená. Ovšem do té doby, dokud jsem se nenamalovala, protože jsem si vybrala moc tmavý odstín. V těch drogerkách mě to světlo strašně štve !!! Určitě víte, o čem mluvím 🙂 .

Nedávno jsem zavítala opět do drogérky a koupila jsem si na obočí takovou tužku, kterou když na obočí použiji, tak ji mohu krásně rozetřít a obočí vypadá přirozenější. Tužka je opět od zn. L’oreal Brown artist maker. NAPROSTÁ SPOKOJENOST. Obočí si tím udělám úplně skvěle a navíc strašně dlouho vydrží :). Je to jednoduché. Vezmu si „tužku“ se kterou podtrhnu spodní část obočí, poté vezmu štěteček, který je z druhé strany tužky a začnu vykreslovat, když už jsem u konce a chci, aby obočí bylo pěkně zakončené, vezmu si výše zmiňovaný kartáček od zn. Catrice a předtím namalovanou linku obočí protáhnu. Aby se obočí ještě více podtrhlo, vezmeme si jakýkoliv korektor, který používáme a podél spodní části obočí nakreslíme čáru, kterou následně jakýmkoliv štětečkem rozetřeme do ztracena, díky tomu se obočí pěkně zvýrazní a dodá tomu dokonalý a čistý tvar 🙂 …

Ještě zpět k tomu, proč je mé obočí šílené. Levé obočí mám skvělé, přesně takové bych chtěla mít. Pravé mi končí strašně brzy, takže ho musím dokreslovat A PROČ? PROTOŽE, když jsem byla malá, tak jsem si ho rozsekla. zůstala mi tam jizva a už mi tam ty chloupky nerostou. Ostatně stejně jako rozseknutý nos apod., jooo byla jsem malý ďábel 😀 SORRY MAMI a TATI. Tohle by ani nebyl problém, ALE největším problémem je, že se mi obočí potí, ano potí, takže mi během dne na obočí na jedné straně začne „slézat“ a já tak sebou v kabelce musím nosit právě výše zmíněnou tužku od L’oreal. Strašně jsem si jí oblíbila. JESTLI MÁTE NĚJAKÉ RADY, jak na to, aby se Vám nepotilo obočí, tak šup sem s nimi. Jo vím, zní to divně „potí se mi obočí“, taky to moc nechápu :D.

Líbil se Vám dnešní článek? Mějte se krásně a #BeHappyAlways dennie :*

FB dennie´s life blog

INSTAGRAM denisa.koranova

img_9914

5 komentářů: „Obočí je základ …

  1. Ahoj, chtela jsem se zeptat, jestli jsi nejak vyresila potici se oboci? Mam to taky tak a docela me to stve 😀 mam tam normalne viditelne kapky a kdyz je neutru, po par hodinch bych si s tim mohla posolit chleba.

    To se mi líbí

Napsat komentář