Kávový speciál I. Styl & Interier / Kavárna co hledá jméno / Starbucks …

HELLO.

Vítám Vás u nového článku. Právě jsem se rozhodla, že zavedu novou sérii článků „Kávový speciál“, ve kterých se bude jednat o … no vlastně to ani psát nemusím, asi Vám to je jasné, zkrátka něco o kavárnách, které jsem navštívila :), takže COFFEELOVERS, máte se na co těšit !!! Dneska mám pro Vás připravené tři kavárny, tak se pojďme na ně podívat 🙂 !!!


Začala bych asi tou nejlepší kavárnou, kterou jsem kdy navštívila. STYLE & INTERIER. Pokud jste ještě v téhle kavárně nebyli, tak to napravte! Stojíte na Václaváku, projdete dveřmi a jakoby jste se ocitli úplně jinde. Vážně, přijdete si jak Alenka v Říši divů. Já byla očarovaná hned. To prostředí?! Ta krásná zahrada?! Objednala jsem si velké latté, protože jsme tu začínaly snídaní a k tomu croissant s čokoládou a jahodami a grepovou limonádu 🙂 … latté bylo podle mých představ, krásně nadýchaná pěna a pořádný kotel. Jedla jsem mega kalorickou snídani a představovala jsem si, že jsem úplně jinde, než v Praze. Vážně, je to tu boží !!!


Druhou super kavárnou je KAVÁRNA CO HLEDÁ JMÉNO. Hned když jsme přišly, tak jsme zkonstatovaly, že sem musíme jít, až bude babí léto. Posezení venku, kolem stromy, poletující listí, teplý vánek a na sobě svůj oblíbený podzimní outfit … prostě už se tam vidíme, jak tam zase vysedáváme. Uchvátila nás prosklená stěna a interiér 🙂 ! Jedním zklamáním bylo, že nemají nic většího, než cappucinno. Musím ale uznat, že bylo dobré. Bohužel jednou jsem se napila a bylo po něm 😀 …

img_8565


Teď přejdu k té nejvíc komerční kavárně na světe a ano hádáte správně je to  STARBUCKS. Nebojte, nehodlám Vám psát, že musíte navštívit všechny Strabucks kavárny, i když velké frappuccino, tam fakt miluji. Jen Vám řeknu, kde najít tu nejlepší Starbucks kavárnu. Za nejhezčí Starbucks kavárnou, kterou jsem zatím v Praze navštívila, musíte do Florentina, kde je to naprosto boží. Moderní budovy kolem Vás, zeleň a klid. Pro změnu zde jsem si připadala, jako když jsem někde v Americe a ne v Praze 🙂 😀 , ach ty moje představy …

img_8895-2


Těšte se na další kávový speciál, který bude brzy!!! Mějte se krásně a #BeHappyAlways dennie :* 

Sledujte mě na mém INSTAGRAMU denisa.koranova a FB dennie´s life blog.

img_9914

One thought on “Kávový speciál I. Styl & Interier / Kavárna co hledá jméno / Starbucks …

Zanechat Odpověď

